Super Princess


Hello!
Annyeong! Assalamualaikum, hye , thanks for visiting,. do follow. ;)

Tagboard!


Tagboard!

Credits

Basecode: Atin Tory
Edit:Timi
Header:Timi
Re-Edit:Nur Auni
Help: Atiqah
"Kau ada pangkat ustazah ka ?"
Saturday 8 June 2013 | 10:11 | 0 comments

Assalamualaikum 

Banyak persoalan dalam minda aku. Yang paling banyak berlegar adalah ,, pakai tudung labuh kena ada pangkat ustazah kah ? nak nasihat orang kena ada pangkat ustazah kah ? dan nk pakai niqab (purdah) kena ada pangkat ustazahkah ? Aku rasa tak perlu. Semua orang ada hak bab penampilan dan ada hak nak bersuara jika apa yg dilakukan seseorang itu salah.

A - "kenape kau pakai tudung labuh ni ? x panas ke?"
B - "Takpun. Sejuk je. Cuba kau pakai. Best tau
A - "Ishh, xnaklah aku. ketinggalan zaman"
B - #senyum.
A - "Kenape kau senyum ? kau setuju erkk ?
B - "Taklah, aku cuma rasa lucu. Betapa sempitnya pemikiran orang muda sekarang. Bila pakai tudung labuh , kita dalam perlindungan Allah. Bukanke bawah perlindungan Allah itu sentiasa damai ? Aku pergi dulu. Assalamualaikum.
A - Waalaikummussalam..


#Haa, kan dah kena. Bawah perlindungan Allah itu sentiasa damai.

 


Older Post | Newer Post
Navi
BLOG TWITTER BLOGSKINS